Székhely szolgáltatás jó áron

Csapatunk a székhelyszolgáltatás esetében vállalja azt, hogy a cégtábla a székhelyen ki legyen helyezve, biztosítunk székhely befogadó nyilatkozatot, valamint nem feledkezünk meg  a titkári szolgálatról sem ha NAV revíziókra kerül a sor. Ügyfélszolgálatunkat minden hétköznap nyolc órán át bármikor elérheti.

A székhely szolgáltatás keretein belül elintézzük méghozzá bármilyen különdíj nélkül a hivatalos és üzleti levelek átvételét a postán, valamint a beérkező csomagok elektronikus archiválását is, emellett pedig e-mailes értesítést is küldünk ha arra van szüksége, erről pedig bővebben olvashat a topcegalapitas.hu weboldalon. Az küldeményőrzés, illetve az irattárolás is a mi feladatunk, ráadásul mi ingyenes internethasználatot biztosítunk. Minden hétköznap a székhelyen használhatja a teljes infrastruktúrát és így biztosíthatja cégének a legalapvetőbb tárgyi feltételeket. Az iroda telefonszámát bárkink megadhatja de üzleti adatait természetesen titokban tartjuk. Csapatunk a KOCKERD-kérdőív kitöltésében is segít, méghozzá ingyenesen.

Ha cége KOCKERD-kérdőívet kap, akkor vállaljuk, hogy azt elektronikusan továbbítjuk önnek, és azonnal archiváljuk is azt, az átvétel napján értesítjük önt a kézbesítésről, valamint az átvétel napján postázzuk is azt a megadott címre. A KOCKERD kérdőív nagyon fontos, mert ha nem veszi át vagy nem küldi vissza a NAV-nak, akkor a cége adószámát törölni fogja a NAV, azt pedig nem lehet majd visszaállítani. Amennyiben még ennél is több részletet és információt szeretne megtudni a székhelyszolgáltatásról, mindenképpen keresse fel a topcegalapitas.hu-t, hiszen itt megtalálhatja a teljes leírást a szolgáltatásaink árával együtt. Ha netán kérdések merülnének fel a székhelyszolgáltatással vagy az árakkal kapcsolatban, akkor mindenképpen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 235 0566 telefonszámon.